středa 6. června 2012

Mark & Spencer - Coconut Body Butter (pro suchou pleť)

Ahoj, ahoj! Dnes jsem pro Vás mám recenzi na kokosový zvláčňující tělový krém od M&S. Mám ho už po druhé a nemohu si ho vynachválit. Tenhle je určený pro suchou pokožku, pokud i Vy patříte do stejné kategorie, je to super volba. Na zadním obalu je sice napsáno, že se nedoporučuje používat na obličej, ale když ještě před rokem to tam nebylo. :D Nic méně mě to pomáhá na akné a celkově moje pleť je lepší, když ho používám. Někdy jsem jej používala jako příměs k make upu, aby se mi s ním lépe pracovalo.
Je velmi hutný a stačí opravdu malé množství. Neopomenutelná věc je ta, že PŘENÁDHERNĚ voní. :D
Ano, ano to je to největší plus + hydratace. Pokud máte zkušenosti s ostatními nebo s jinými krémy, dejte mi vědět do komentářů. Děkuji. :))




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář!