pondělí 4. června 2012

OPI "Come to Poppy"

Zdravím všechny a přeji příjemné (mnou nenáviděné) pondělí :D Dnes jsem si připravila jakoby recenzi na lak "Come to Poppy". Je to jeden z mých nejoblíběnějších laků. V životě jsem neměla takovou radost z laku, jako když jsem si kupovala tenhle. Mám ho skoro dva měsíce, koupila jsem si ho ve Vídni (Štěpánské náměstí). Paní i když neuměla moc anglicky a já asi žbletnout něco německy, nakonec jsme se domluvily. Rozhodovala jsem se mezi touhle, žlutou a fialovou, ale ty zase příště. 
Co zbožňuji na OPI lacích? 
  1. Skvělá konzistence
  2. Báječný štěteček
  3. Rychlé schnoutí
  4. Stačí jedna vrstva (u "Come to Poppy" konkrétně)
  5. Docela dlouhá výdrž (15ml)
 Takže pokud ještě někdo váhá, určitě si jej pořiďte. U nás v ČR jsem zatím nenarazila na obchod s OPI, nebo obchod, kde by jej prodávali. (v Praze nevím), ale ZDE si je můžete objednat. Co mě však vadí, je fakt, že mají malinkaté obrázky. Tak si je vložte do googlu a tam se podívejte.

Mějte krásný zbytek dne!







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář!