čtvrtek 10. května 2012

ASTOR Eye artist

Ahoooj. Taky nemáte rády čtvrtky? Já se opravdu moc nemusím, máme děsný rozvrh. A protože nevím zda-li se dostanu na pc přednastavila jsem si recenzy na gelové linky.
Na úvod bych chtěla říct, že mě nejvíce vyhovují gelové linky v "kelímku" nebo jak bych to nazvala. V době kdy jsem však dostala v lahvičce jsem o tom nevěděla. Co se mi na nich líbí oproti essence, mají skvělý tenoulinký kartáček. U essence je to spíše pohrabáč. S Astorem máte, co dělat, aby jste je umyla. Drží opravdu skvěle! Já je dostala k Vánocům, ale pořádně jsem je začala používat asi před 1-2 měsíci. Zatím mi nevyschly, což je taky skvělá zpráva. na závěr bych uvedla, že pokud někdo má rád tuhle konzistenci určitě si je kupte. Já si příští asi koupím od Lancome, Catrice ještě nevím, ale jen proto, že se mi lépe pracuje se štětečkem přímo určený na dělání linek. :D :D :D Každý jsme nějaký.


 již černější být nemůže


prosím berte fotku s rezervou fotila jsem ji večer po shonu ve škole a pak chození po 
Brně.

2 komentáře:

Děkuji za každý komentář!