středa 2. května 2012

Slevy Rossmann

Zdravím všechny! V pondělí jsem byla v Brně a zaskočila si do Rossmanu a jak jsem procházela regály všimla jsem si, že mají slevy. Žádné typické sleva 10%. Upřímně tohle nemám ráda, nalákají lidi na "slevy" a nakonec je to levnější jen o 10 Kč apod. Tohle však není dnešní případ! Opravdu to tam je zlevněné! Koukala jsem se na primer/bázi pod make up (napsáno na obaly) od L´oreal za 359 Kč z 479Kč. Myslím, že to je velmi dobrá nabídka a ani to není tak malé balení, jak jsem zvyklá. Slevy jsou na všechny stíny (maybelline, NYC aj..)
Rtěnce od Dermacolu dostane + tužku na oči. (119Kč) Docela lituji, že jsem si ji koupila před týdnem a nepočkala, ale nevadí. 
Tudíž pokud máme nákupní choutky, anebo se stále rozmýšlíte zda-li si nějakou věc koupit nebo ne, myslím, že teď je TA PRAVÁ CHVÍLE.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář!