středa 9. května 2012

Nákupy v F&F

V sobotu jsem byla nakupovat. Určitě Vám to doporučuji, protože mají krásné létní oblečení za super ceny. a teď Vám ukáži něco málo z toho, co jsme nakoupily. :)


 
První plavky, zkombinovala jsem barvy na fotce kalhotky vypadají světlejší, než ve skutečnosti.
Co je na těch plavkách skvělé, že drží i když skočíte do vody. :D

  

Druhé plavky, původně jsem chtěla čistě bílé, ale víte
jaký je problém, a tak jsem zvolila s kytičkami.
Tyhle budu spíše používat na opalování.


Botky na hladší večery

Žabky, nepostradatelná věc na pláži

 I když je tohle spíše ségřino, já mám tyrkysové
jsem z toho asi nejvíce nadšená, nemusíte se složitě oblékat
plavky a na to tunikůů, žabky a jde se k moří.


A krásná polodlouhá černá sukně, nosím ji od soboty snad každý den :D
Dávám si ji do pasu abych ji měla nad kolena.


Ještě mám z nákupů pár věcí, ale myslím, že už nestojí za ukázaní. Obyčejné šedé krťásky a kostičkový, který spíše vypadají jako pyžamové. :D Velký klobouk atd. Pokud se také chystáte na dovču, tak doufám, že jsem Vás navnadila nebo dala typ, co si dokoupit. :)

1 komentář:

Děkuji za každý komentář!